FANDOM

Riley Eugenia Daring to główna bohaterka serialu Wymiennicy, siostra Todda.

300px-RileyDaring7

Zdjęcie Riley

Imię i nazwisko Riley Eugenia Daring
Krewni

Todd Daring - brat

K Daring - matka z wymiany

Dick Daring - ojciec z wymiany

Związki

Johnny Hitswell (zerwanie)

Dustin Dreamlacke (fanka)

Pierwszy występ Zwyczajne, niezwyczajne

CharakterystykaEdit

Riley ma 13 lat i jest starszą siostrą Todda. Ma rude włosy i niebieskie oczy. Pochodzi z sierocińca i nie wiadomo co stało się z jej prawdziwymi rodzicami, jedynym krewnym Riley jest Todd, a rodziców zastępczych otrzymali z wymiany podczas pobytu w sierocińcu gdy wysłali z gazetki ogłoszenie firmy FleemCo. o nowych rodziców i tak otrzymali Dicka i K Daringów.

Riley jest osobą bardzo mądrą, inteligentną i odpowiedzialną oraz bardzo miłą i sympatyczną. W szkole uczy się bardzo dobrze i lubi czytać książki. Umie grać w bejsbol, jest cheerliderką i członkinią drużyny Szerszeni. Stara się udzielać Toddowi dobrych rad lecz czasami poddaje mu niechcący w ten sposób niemądry pomysł. Jak widać w wielu odcinkach Riley jest osobą bardzo ostrożną i martwiącą się o siebie i swoją rodzinę, którą bardzo kocha.

Jest chora na cukrzycę. Zjedzenie choćby małej ilości cukru powoduje u Riley szaleństwo co widać w kilku odcinkach.

Pare razy próbowała już rozwinąć karierę. W odcinku Prawda boli była reporterką. W innym przykładzie, odcinku Show biznes była sprzedawczynią przekąsek w sklepiku kinowym. Czasami również pomaga swojej mamie w misjach szpiegowskich. Jednak jak dowiadujemy się w odcinku Riley szpiegiem chciałaby zostać lekarzem kucyków, szpiegiem lub prezydentem.